donderdag 23 januari 2014

Budget of High-end: Gel Eyeliner


We beginnen met een nieuwe reeks blogposts hier op M&J, namelijk vergelijkingen tussen budget- en dure makeup. Ik heb zelf niet echt een voorkeur in het algemeen, maar ik merk dat ik toch meer naar de high-end dingen grijpen. Maar is dit terecht?


We starten met gel eyeliner. Gel eyeliner is verkrijgbaar in alle verschillende prijscategorieën. Maar dit zijn degene die ik op dit moment heb.

Smashbox Jet Set Waterproof Eyeliner
De eerste die ik het meeste gebruik, is best duur, het is deze eyeliner van Smashbox. Hoewel ik deze bijna elke dag gebruik, vind ik de formule nogal droog en de kleur niet zwart genoeg. Dat gezegd blijft het lijntje wel lang zitten en gebruik ik hem bijna elke dag.
Hij kost rond de 16 euro.


Mac Fluidline in Dipdown
Deze fluidline van MAC is heel vergelijkbaar met die van Smashbox, droogt heel snel uit. Qua kleur is de kleur wel mooi diep bruin en het houdt ook wel lang. Deze gebruik ik het minste omdat het een bruine kleur is, maar van formule vind ik het even goed als die van Smashbox.
Deze kost 18 euro.

Catrice gel eyeliner in Black Jack with Jack Black

De laatste eyeliner, de goedkoopste namelijk voor maar €3,99! Vind ik de beste, hij is enorm waterproof en blijft tot het einde van de dag zitten. Deze eyeliner er af krijgen koste in het begin zelfs moeite, maar als je een goede make up remover hebt is dit verder geen probleem. Hij blijft tot het einde van de dag zitten, het is een heel crèmige, meer vloeibare formule en de kleur is écht diep zwart. 

van boven naar onder: Mac, Catrice, Smashbox
 Ik raad de gel eyeliner van Catrice het meeste aan, deze prijs kwaliteit verhouding is ontzettend goed.
De andere eyeliners vind ik zeker ook oké, maar als je voor nog geen 4 euro een zeker even goede kwaliteit kan krijgen... Ik weet wat ik zou kiezen! 

Xx M&J




Geen opmerkingen:

Een reactie posten