woensdag 5 maart 2014

Calvin Klein one





wat Ck. zegt: 

CK ONE

cool. clean. refreshing ck one is the original “shared” fragrance that inspires the confidence to be yourself and encourages you to connect with others. the brand belongs to everyone. ck one is an accessible, universal and easy scent.




Top noten
Bergamot, cardemom , verse ananas , papaya, groene thee extract 

midelste noten 
jasmijn , viooltjes , roos , nootmuskaat , groene thee extract 

basis noten 
muskus, amber, groene thee extract 


De geur opent heel fris en zoet , je ruikt de groene thee en het zoete van de ananas en papaya.
De geur is erg aanwezig, kan ook komen omdat mijn vriend erg veel bij mij had opgespoten ;) 
Na een minuut of 15 is de geur subtieler en minder aanwezig. 
Je ruikt nog steeds de groene thee. Fris,kruidig én zoet. 
Hij blijft hangen  tot de volgende douchebeurt;
Ik vind de geur erg moeilijk te omschrijven. Het is zo'n geur die je meerdere keren moet geroken en gedragen hebben voordat je écht kunt zeggen hoe hij ruikt. 
Het leuke vind ik dat hij unisex is, zowel voor mannen als voor vrouwen. 
Mijn vriend was érg enthousiast toen ik deze kocht, 
hij spoot 'm meteen op.
Haha , zal vast niet lang duren voordat 'ie op is. 



Ck one is te koop bij het kruitvat 50ml voor 23,50 en bij Ici paris waar je 33 euro betaald. 
Bespaar dus een tientje en ga naar het kruitvat. Tenzij je ineens voor de grote fles wil gaan natuurlijk, die hebben ze alleen bij de Ici paris of planet parfum. 




Oh, ik ben dol op deze geur. Hij doet me denken aan de zomer, aan het strand , aan ijsjes..
De geur zelf is redelijk neutraal en zacht , heel fris. Een geur voor elke zonnige dag. 


xx M&J 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten