vrijdag 4 juli 2014

Bourjois Rouge edition velvet Frambourjoise, Olé Flamingo & Peach club



Ijsjes, zon , een frisse cocktail én een felle kleur op de lippen! 
Zomer.. eindelijk. Nog beter.. zomerVAKANTIE. 
Vandaag deze prachtige velvet matte lipkleuren van Bourjois.





Allereerst de verpakking. Gewoon simpel. Wel vind ik het een pluspunt dat de huls doorzichtig is. 
In mijn geval en ik weet dat ik ook voor een deel van jullie speek, pak ik sneller iets met een doorzichtige kleur. Lekker snel. Bij mac moet ik eerst lezen wat er op de onderkant staat of het dopje eraf halen.. Tja lazy. De doorzichtige huls dus. 
Verder is de verpakking klein en compact en bevat 6,7 ml. product. 


een sponsaplicator, brengt makkelijk aan. Tijdens het aanbrengen moet je wel 'precies' zijn, want het is nogal een gedoe om de hele zooi er weer af te halen. Ze stainen namelijk nogal.

van boven naar onder 
Olé Flamingo - Peach Club - Frambourjoise 

Er zijn meerdere kleuren maar ik heb alleen deze 3. Gewoon omdat de andere mij niet echt aanpraken. 
Als eerste Olé Flamingo, zoals je kunt zien op de foto hierboven is deze nogal een 'knaller'..
Maar echt een KNALLER. Het is geen barbie roze nog bubblegum roze maar bijna fluoriserend en absoluut niet subtiel. Dus voor de echte liefhebbers is deze écht een aanrader. 
Niet alleen de kleur is mooi, Olé flamingo blijft ook nog eens super lang zitten! Laat die cocktails maar komen! 

Peach club, koraal oranje. Mooi, heel mooi, maar helaas niet zo'n succes. Na een uurtje dragen ( eten+drinken) lijkt het alsof  mijn lippen aan het vervellen zijn. 
Misschien ligt het aan mij.. jammer. Het is zo'n lief kleurtje. 

Last but not least , Frambourjoise. De kleur is niet super speciaal zoals Olé flamingo maar toch nog steeds erg mooi! 
Samen met Marie liep ik lang het Bourjois rek en beiden pakte we deze haha! 
Het is echt een framboos rood/roze. Voor de dames die eens een keer wat anders willen dan rood is dit perfect. Het lijkt alsof je een hele doos vol heerlijke,zachte, zoete frambozen hebt zitten oppeuzelen. 
Sounds good, right? 
Qua formule blijft deze , zoals Olé Flamingo, goed en lang zitten. Hij bladdert niet af en ookal heb je iets gegeten, blijven je lippen die mooie framboos kleur behouden. De velvet finish verdwijnt wel.  
Oh ja, zorg er wel voor dat je lippen gehydrateert zijn, anders zie je velletjes. 



Olé Flamingo - Frambourjoise- Peach Club 






The verdict! Ja, ik ben fan. Vooral van Olé Flamingo en Frambourjoise. Jammer genoeg was Peach Club niet zo'n succes! Dus ben je nog op zoek naar een long lasting velvet matte lipcream, dan raad ik je deze zeker aan! Er zijn ook nog rode tinten en een nude tint verkrijgbaar! Ze zijn verkrijgbaar bij het Kruitvat en kosten ronde de 14 euro.



Geniet van het mooie weer! 

xx M&J 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten